-
Marketing strategy
دوشنبه 15 تیر 1394 19:13
-
بررسی منحنی عمر و استراتژی (ماتریس swot) یک شرکت فنی ومهندسی
جمعه 12 تیر 1394 18:20
بررسی منحنی عمر واستراتژی (ماتریس swot) یک شرکت فنی ومهندسی سازمانها مانند موجودات زنده دارای منحنی عمر و یا سیکل حیات هستند. از یک طرف در هر مرحله از مراحل این دوره ها با مشکلات خاص آن دوره مواجه هستند و از طرف دیگر در مراحل انتقالی بین دور ها با مسائل و مشکلات از نوع خاص مواجه می گردند.( ایساک ادیزس، مترجم سیروس)...
-
کارگاه بسیج اندیشه ها
جمعه 12 تیر 1394 11:00
عوامل تاثیر گذار بر عدم موفقیت شرکتهای نوپا در این کارگاه همانطور که از نامش پیداست ،افراد فرصت پیدا می کنند ایده ها و نظرات خودشان را به راحتی مطرح نمایند. این واژه به زبانی ساده به معنای تشویق ابتکار است. قدر مسلم، جهت به حرکت درآوردن قوه خلاقیت، بکارگیری چند فکر به مراتب مؤثرتر از یک فکر است. لذا افراد یک گروه در...
-
کارگاه دوم
جمعه 12 تیر 1394 10:58
چرا از برنامه viber استفاده می کنیم؟ فرآیند نردبانی، یکی از روش های جدیدی است که برای مطالعه و بررسی لایه های عمیق تر ذهنی افراد بکار گرفته می شود. مبتکر این روش دنیس هیکل از شاگردان جرج کلی، روانشناس مشهور و خالق نظریه سازه های شخصیت می باشد که در پایان نامه خود در دانشگاه اوهایو به انجام رسانده است. در این روش از...
-
استراتژی بازار موفق برای شرکت Nike
پنجشنبه 11 تیر 1394 18:25
چکیده : در حالی که در خیابان راه می رویم، مردم همیشه کفش های ورزشی با برندهایی همچون Nike ، Adidas ، Reebok ، Balance New پوشیده اند. با این حال نایک، محبوب ترین برند در کفش های ورزشی است. آیا این محبوبیت به دلیل راحتی ، دوام و مد نایک می باشد؟ یا تصویر برجسته و مرتبط برند آن هست؟ چگونه Nike می تواند برجسته تر و...
-
[ بدون عنوان ]
چهارشنبه 10 تیر 1394 19:09
-
ارزیابی عملکرد یک شرکت فنی ومهندسی از دیدگاه مشتریان
دوشنبه 1 تیر 1394 18:35
ارزیابی عملکرد یک شرکت فنی ومهندسی از دیدگاه مشتریان سید یعقوب حسینی عضو هیئت علمی دانشگاه خلیج فارس hosseini@modares.ac.ir زهرا رجبی هزاوه دانشجوی کارشناسی ارشد Rajabihazaveh1@yahoo.com چکیده امروزه توسعه ودستیابی به اهداف بزرگ یکی از دغدغههای شرکتهای نوپا ودانش بنیانی است که در پارکهای علم وفناوری مستقر هستند....
-
ویژگی های موثردر انتخاب منابع انسانی وتاثیر ان در افزایش بهره وری کارافر ینان
جمعه 1 خرداد 1394 11:55
ویژگیهای موثردر انتخاب منابع انسانی وتاثیر ان در افزایش بهره وری کارافر ینان خانم دکترعطیه بحرانی bohrani468@gmail.com زهرا رجبی هزاوه rajabihazaveh1@yahoo.com فاطمه کاظمی roya_niki61@yahoo.com چکیده اکنون درعرصه جهانی، افراد خلاق، نوآورومبتکربه عنوان کارآفرینان منشا تحولات بزرگی درزمینههای صنعتی، تولیدی وخدماتی...
-
استراتژی بازاریابی
پنجشنبه 28 اسفند 1393 09:32
استراتژی بازاریابی یک مجموعه یکپارچه از گزینش ها است در رابطه با اینکه در بلند مدت ما چگونه ایجاد ارزش کنیم وان را مغتنم بشماریم. استراتژی بازاریابی شامل مشخص کردن گروههایی از مشتریان (بازار هدف) است که یک بنگاه می تواند در مقایسه با رقبای خود به نحو بهتری خدمت دهی نماید . در استراتژی بازاریابی ، یک بنگاه تصمیم می...
-
نقش بازاریابی در طراحی و اجرای استراتژی ها
پنجشنبه 28 اسفند 1393 09:20
اساس برنامه ریزی استراتژیک در تمام سطوح، شناسایی تهدیدهاست به منظور پرهیز و اجتناب ازآنها و شناخت فرصت هاست به منظور بهره برداری از آنها. مسئولیت استراتژیک اصلی هر مدیری، کنترل و مراقبت بیرون است تا بتواند شرکت یا فعالیت های آن را با تغییرات در محیط هماهنگ و همگام سازد از آن جا که مدیران بازاریابی موفقیت هایی را در...
-
هماهنگ کردن استراتژی بازاریابی با دیگر استراتژی ها و منابع شرکت
پنجشنبه 28 اسفند 1393 09:10
بخش زیادی از وظیفه مدیر بازاریابی، کنترل و تجزیه و تحلیل نیازها و خواسته های مشتری و فرصت ها و تهدیدهای به وجود آمده ناشی از فعالیت های رقبا و تغییرات رخ داده در محیط بیرونی است. لذا، به دلیل آن که در تمام سطوح استراتژی به چنین عواملی می باید توجه کرد، مدیران بازاریابی اغلب نقش عمده ای در تهیه اطلاعات برای – و تاثیر...
-
تاثیر استراتژی های تجاری مختلف بر تصمیم های بازاریابی
پنجشنبه 28 اسفند 1393 09:05
واحدهای تجاری معمولاً در چند بازار-محصول مشخص فعالیت می کنند. مدیر بازار یابی یک قلم بازار-محصول خاص، وضعیت محیطی آن محصول را کنترل می کند و یک برنامه ریزی مناسب آن طراحی و آماده می کند. اما، آزادی عمل این مدیر برای طراحی چنین طرحی ممکن است به وسیله استراتژی رقابتی یک واحد فعالیت محدود شود. این امر ناشی از آن است که...